Kompetencje
Rynek obiektów handlowych w Polsce jest coraz bardziej konkurencyjny. W naszym kraju działa obecnie ponad 480 tradycyjnych galerii handlowych, parków handlowych i centrów wyprzedażowych, a całkowita powierzchnia centrów handlowych przekroczyła już 10 mln m kw.
Potencjał jest ogromny a rola działań PR w poszczególnych obiektach handlowych z każdym dniem rośnie
Kończą się już czasy sztampowych eventów i akcji pro-sprzedażowych, klienci oczekują nowych doświadczeń, które poddadzą im pomysł nie tylko na zakupy, ale także na zagospodarowanie wolnego czasu. Centra handlowe stają się miejscami rozrywki, otwartymi na otoczenie obiektami, które mają współgrać i współtworzyć okalającą je przestrzeń.
Rośnie także znaczenie komunikacji biznesowej
Obecność inwestycji w mediach branżowych jest niezbędnym wspomagaczem procesu komercjalizacji. Wywiady i case’y tworzą wizerunek obiektu na wszystkich etapach jego realizacji. Współpraca z najemcami, employer branging i programy lojalnościowe stają się powoli „must have” nowocześnie zaprojektowanej strategii komunikacji wewnętrznej.